امروز پنج شنبه 9 فروردين 1403
خرید سیمان از کارخانه

شاید اکثر افراد خرید سیمان از کارخانه را ترجیح بدهند. خریداران و پیمانکاران بسیاری برای اینکه از اصالت سیمان مطمئن شوند سیمان را از کارخانه خرید می کنند. اغلب افراد نیز با توجه به اعتبار برند کارخانه، خرید سیمان را از کارخانه انجام می دهند. با خرید سیمان از کارخانه دلال ها و واسطه ها حذف می شوند و قیمت تمام شده سیمان برای خریدار کمتر خواهد بود. اما خرید سیمان از کارخانه شاید برای هر کسی مقدور نباشد. در الومتریال قصد داریم نحوه خرید سیمان از کارخانه را بررسی می کنیم.

نحوه خرید سیمان از کارخانه

نحوه خرید سیمان از کارخانه

شاید اصول و نحوه خرید سیمان از کارخانه برای هر برند و شرکتی متفاوت باشد. همانطور که قبلا اشاره شد، خرید سیمان از کارخانه برای همه افراد مقدور نیست. به عبارت دیگر این نحوه خرید سیمان از کارخانه است که خرید سیمان از کارخانه را برای افراد مشکل کرده است. در ادامه قواعد خرید سیمان از کارخانه را خواهیم گفت:

حداقل خرید سیمان از کارخانه ده تن است.

خریدار ابتدا باید در ساعات اداری به دفتر کارخانه تولید سیمان برود و سفارش خود را ثبت کند.

بعد از پرداخت نقدی سیمان به خریدار سیمان، نوبت برای دریافت سفارش خود از کارخانه داده می شود.

خریدار باید رأس ساعت در روزی که نوبت دارد با کامیون حمل بار به کارخانه مراجعه کند.

بارگیری در بیشتر کارخانه ها بر عهده ی کارگران خود کارخانه است. اما در بعضی کارخانه ها بارگیری هم بر عهده خود خریدار است.

آیا می توان به طور مستقیم از کارخانه سیمان خرید

آیا می توان به طور مستقیم از کارخانه سیمان خرید

در بخش های قبل به نوعی جواب سؤال، آیا می توان به طور مستقیم از کارخانه سیمان خرید؟ را دادیم. سیمان را هر کسی بخواهد می تواند از کارخانه خرید کند، اما باید اصول و نحوه ی خرید سیمان از کارخانه را رعایت کند. علاوه بر رعایت قوانین هر کارخانه و نحوه ی خرید سیمان از کارخانه، فرد باید بتواند به صورت استاندارد سیمان را حمل و نقل کند. سیمان ماده ای بسیار حساس است، اگر ذره ای آب و رطوبت به آن برسد خراب و بلا استفاده خواهد شد. سیمان انواع مختلف دارد و فردی که از کارخانه قصد خرید کردن دارد باید این اصول و قواعد را بداند. از طرفی طبق قوانینی که دولت وضع کرده است کارخانه های تولید سیمان فقط از طریق بورس می توانند سیمان را عرضه کنند. به نوعی می توان گفت فروش سیمان درب کارخانه، خارج از بورس ممنوع اعلام شده است.

اما همان طور که گفتیم خرید سیمان از کارخانه اولاً محدودیت های دارد. در ثانی خریدار باید کاملاً با نوع سیمان آشنا باشد، همچنین وقت زیادی صرف روند ثبت نام، پرداخت و تحویل سیمان کند. خریدار باید در صف بماند، کامیون تهیه کند و مبلغ را نقدی پرداخت کند. برای به حداقل رساندن این زمان، الومتریال کلیه مصالح ساختمانی از جمله سیمان را به فروش می رساند. مزیت های خرید سیمان یا مصالح ساختمانی دیگر از الومتریال نسبت به خرید سیمان از کارخانه به شرح زیر می باشد:

سیمان از الومتریال به قیمت کارخانه عرضه می شود. از طرفی شما برای خرید سیمان از الومتریال نیازی نیست به صورت حضوری اقدام کنید. کافیست در سایت الومتریال سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می توانید به صورت تلفنی با کارشناسان فروش مشورت کنید و مناسبت ترین سیمان را برای مصرف خود انتخاب کنید. از طرفی برای خرید سیمان از الو متریال نیازی به ثبت سفارش با حجم بالا نیست. نحوه پرداخت هزینه سیمان از الومتریال به صورت آنلاین، پرداخت نقدی و یا چکی در نظر گرفته شده است. البته پرداخت نقدی در محل و پرداخت چکی شرایط خاص خودش را دارد، که کارشناسان الومتریال تمامی این شرایط را برای خریداران شرح می دهند.

کلام آخر

شما می توانید با توجه به نحوه خرید سیمان از کارخانه و مراحل گفته شده سیمان را از کارخانه خریداری کنید. اما خرید از الومتریال کار را آسان تر کرده است. ضمن اینکه شما می توانید در سایت الومتریال به راحتی انواع سیمان از کارخانه های مختلف را با هم مقایسه کنید و مناسب ترین سیمان را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که کارشناسان الومتریال به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی و مشورت دهی به خریداران، پیمانکاران، معماران هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.