امروز جمعه 31 فروردين 1403
رتبه بندی کیفیت سیمان

سیمان یکی از ضروری ترین مواد اولیه برای ساخت و ساز محسوب می شود. از سیمان برای ساختمان سازی، ساخت و ساز جاده ها، پیاده روها، تونل ها، لوله های فاضلاب، بتن ریزی و غیره استفاده می شود. به دلیل نقش سیمان در ساخت و سازها رتبه بندی کیفیت سیمان اهمیت ویژه ای پیدا می کند. در ادامه این مطلب با الومتریال همراه باشید.

رتبه بندی کیفیت سیمان چگونه انجام می شود

کیفیت سیمان آن چنان اهمیت دارد که در کارخانه های تولیدی تبدیل به یک مزیت رقابتی شده است. برای رتبه بندی و تشخیص کیفیت سیمان به چندین مورد باید توجه شود:

عیار سیمان: سیمان پرتلند معمولی در درجه های متفاوت و استانداردی با کاربردهای متنوع موجود است. سیمان پرتلند با در جه ی 33 جهت کارهای ساختمانی عمومی کاربرد دارد. سیمان پرتلند با در جه ی 43 معمولا برای دیوارهای مرکب، گچ کاری، فونداسیون و آجرکاری مورد استفاده قرار می گیرد. و د ر آخر سیمان پرتلند معمولی 53 دارای دوام بالایی می باشد و جهت ساخت و ساز پل ها، جاده ها و سازه های بزرگ کاربرد دارد. قیمت سیمان پرتلند به نوع تیپ آن و عوامل بسیاری دیگر تعیین می شود. اطلاع از قیمت دقیق سیمان پرتلند در الومتریال به روز است.

بسته بندی: بسته بندی سیمان در سیمان های کیسه ای، باید سالم و بدون سوراخ باشد. به تاریخ تولید سیمان توجه نمایید نباید از زمان تولید مدت زیادی گذشته باشد. استحکام سیمان با گذشت زمان کاهش می یابد. ترجیحا تا 3 ماه پس از تولید سیمان باید مصرف شود.

رنگ سیمان: رنگ سیمان باید خاکستری متمایل به سبز تیره باشد.

بوی سیمان: سیمان مرغوب و با کیفیت نباید بوی خاک بدهد.

دما: وقتی در داخل کیسه سیمان دست خود را فرو می بریم باید احساس خنکی کنیم حتی در فصل گرم هم این قانون وجود دارد.

رتبه بندی کیفیت سیمان چگونه انجام می شود

بهترین تامین کننده گان سیمان در ایران

الومتریال

الومتریال یکی از بهترین تامین کننده گان سیمان در ایران می باشد. علت این ادعا هم رضایت بیشمار مشتریان از خدمات  ما می باشد. از مزیت های رقابتی الومتریال نسبت به دیگر تامین کننده گان سیمان، فروش محصولات با قیمت درب کارخانه ای به همراه نحوه ی پرداخت اعتباری می باشد. داشتن خدمات پس از فروش هم یکی دیگر از مزایایی الومتریال می باشد که جای هیچ گونه نگرانی را باقی نمی گذارد. قیمت سیمان در سایت الومتریال بروز و دقیق است. با الومتریال به قیمت روز سیمان دلخواه خود را بخرید.

شهربتن

شهربتن هم یکی از تامین کنندگان بسیار خوب در زمینه تامین سیمان و بتن می باشد.  شما می توانید از طریق وب سایت مجموعه ی شهر بتن، محصولات و قیمت آنها را مشاهده نموده و اقدام به خرید نمایید.

ساختمان چی

مجموعه ساختمانچی نیز یکی دیگر از تامین کنندگان مصالح ساختمانی می باشد که با ارائه اطلاعات بروز در زمینه های مختلف ساختمان به فعالان این حوزه اعم از مهندسان، پیمانکاران، تولید کنندگان، علاقه مندان و دانشجویان یاری می رساند.

سیوان لند

یکی دیگر از مراکز تامین کننده سیمان، مصالح و تجهیزات ساختمانی سیوان ند می باشد. جهت مشاهده و خرید سیمان می توانید به سایت این مجموعه مراجعه فرمایید.

صاد

شرکت ساختمانی صاد فعال در زمینه تولید، تامین و پخش کالا و مصالح ساختمانی می باشد. جهت خرید و مشاهده قیمت سیمان به سایت صاد مراجعه نمایید.

بهترین تامین کننده گان سیمان در ایران

الو متریال ارائه دهنده انواع سیمان با کیفیت بالا در سریع ترین زمان

الومتریال یک پلت فرم آنلاین است که به دلیل بهره مندی از انبارهای بزرگ و توزیع کنندگان محلی طی سال ها فعالیت در زمینه تامین و توزیع مصالح ساختمانی به یکی از بهترین ارائه دهنده گان انواع سیمان تبدیل شده است. الومتریال سیمان تمامی برندهای تولیدکننده را با قیمت درب کارخانه ای توزیع می کند. ضمن قرار دادن شرایط پرداخت ویژه برای مشتریان عزیز سعی بر آن دارد تا بهترین سیمان را با کیفیت بالا در سریع ترین زمان ارسال کند. ما به علت داشتن متخصصین خبره بررسی کیفی محصولات را قبل از ارسال بار انجام می دهیم و دیگر جای نگرانی از بابت فاسدشدگی سیمان وجود ندارد. خدمات پس از فروش در الومتریال نشان از اعتماد ما به محصولات ارسالی مان می باشد. الو متریال ارائه دهنده انواع سیمان با کیفیت بالا در سریع ترین زمان می باشد، جهت کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره رایگان پیش از خرید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول رتبه بندی کیفیت سیمان

کیفیت سیمان را بر چه اساسی میسنجند؟

کیفیت سیمان را بر اساس عیار سیمان، بسته بندی، رنگ، بو و دمای سیمان می سنجند. 

بهترین تامین کنندگان سیمان در ایران چه مجموعه هایی است؟

از جمله به بهترین تامین کنندگان سیمان در ایران می توان به الومتریال، شهربتن، ساختمان چی، سیوان لند و صاد اشاره کرد.

نحوه خرید سیمان باکیفیت از الومتریال چگونه است؟

شما می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین و یا از طریق تماس تلفنی با کارشناسان الومتریال در ارتباط باشید و خرید خود را ثبت کنید.